  • Data: 2019-03-04 06:48:18
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2019 o 02:28, J.F. pisze:

    > Nie ma sprawy, to nie ma dowodow :-)

    Dokładnie - wszyscy łącznie z prokuraturą wiedzą co się dzieje, ale
    kryją sprawę. A potem jęczą, że ludzie kulsonów nie szanują.

    > To ostanie ... jak "lepsze", to jakos tak w niedlugim odstepie czasu
    > druga pada.

    Ale rzadko kiedy nawet w tym samym tygodniu.

    > Ale dlaczego dwie baterie w dwoch takich samych kamerach mialyby
    > istotnie rozny czas nagrywania miec ?
    >
    > P.S. ostatnio mi dwie ladowarki padly tak jakos w dwa dni.
    > Przypadek, wina energetykow, czy policjantow ?

    Przypadek, ale jakbyś żonie za każdym razem tłumaczył, że nie może się
    do ciebie dodzwonić, bo znów ci ładowarka padła... ;)

    Shrek