  • Data: 2019-03-03 20:39:31
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2019 o 20:27, J.F. pisze:

    > I ciagle mamy wejscia BNC .. choc nie we wszystkich modelach.
    > I IP tez potrafia.
    >
    > No ale rejestrator 25kl/s, to pewnie kompresuje do strumieni.

    Oczywiście, że do strumieni. Robertowi się coś uroiło, że kompresowanie
    każdej klatki z osoban zajmuje mniej miejsca w pamięci masowej.

    > No, pamietam jakis starszy rejestrator i wygladalo mi to na osobne
    > obrazki.

    Od kiedy wynaleziono Mpeg-2... Oczywiście nie jestem w stanie wykluczyć,
    że jakiś hobbysta nagrywa to na taśmę filmową, ale standardem jest
    składowanie strumieni.

    Shrej