  • Data: 2019-03-03 21:19:43
    Temat: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Mar 2019 03:52:28 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    > Kompresja typu x264 a nawet zdaje się już w mpeg2 to jest komresja
    > międzyklatkowa i z tego wynika tak kolosalne upakowanie materiału. Po
    > drugie, przekodowanie takich klatek z zadawalającą jakością wymaga
    > maszyny, którą taka kamerka zdecydowanie nie jest. Masz tam np. materiał
    > z 5h słuzby i co, kamera idzie w odstawkę na 10-50 kolejnych godzin bo
    > ma zrobić z tego film?

    Strumien to kamerka sama generuje.
    W koncu tak robia i komorki, i zwykle "kamery", i aparaty cyfrowe z
    opcja video, i kamerki samochodowe, sportowe .. i gdzies tam w srodku
    jest uklad scalony, ktory kompresuje.

    > Więc jeśli faktycznie macie takie kamery, które zapisują interwencje
    > klatkami do pojedynczyk plików to jestem w szoku. No chyba ze to jest
    > standardowy pal (720x576) i jakas bardzo stara kamera.

    Raczej pisal o rejestratorze na kilka/nascie kamer.
    I tu mogl miec racje ... bo obecnie to chyba juz nie ma.

    J.