    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Date: Thu, 28 Feb 2019 15:05:26 +0100

    dyskusyjnych:1FRdE.22389$o...@f...ams1...
    On 2019-02-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale jak parami, jeśli dyżurny, czy ktoś potem przejmuje i doładowuje?
    >Po
    >co miałoby to być parami skoro to dwa niezależne urządzenia?

    Ale patrole chodza parami.

    Wiec dyzurny siega po dwie kamery, wydaje, potem dwie wracaja, duzyrny
    je laduje i znow po dwie siega :-)

    >Chorują i urlopują się też parami? :)

    Przeciez kamery nie sa osobiste.

    Ale tu akurat chodzilo o to, ze nawet jeszli dyzurny wydaje losowo, to
    po wielu uzyciach moze sie okazac, ze historia byla bardzo podobna.
    Bo jednak byly w ciaglym uzyciu, i choc z roznymi patrolami chodzily,
    to tez tez losowo, czyli sie zsumowalo podobne uzycie.

    Co innego jakby mial jedna rezerwowa w szafie.

    >Teraz była po prostu jej kolej. Nikt nie lubi marznąć.

    Dlatego siedziala przy zamknietych :-)

    >No właśnie. Pan siedział akurat przy nawiewie. 8h.

    nawiewy sa po obu stronach :-)

    >Nie wiadomo, ale skoro to (wyładowane aku) wygląda na normę to w
    >sumie
    >po co sprawdzać?

    Sprawy dokladnie nie znamy - zazwyczaj sie wyladowuja, czy ten patrol
    akurat byl juz po 7h sluzby ...

    >Jeszcze z jedna taka wtopa i będzie sukces wizerunkowy na miarę
    >Stachowiaka.

    Oj tam - mowiliscie ze policja bije, to kupilismy kamery.
    Ale sprzet wiadomo - czasem zawodzi ... ale przeciez kupilismy :-)

    >No rozumiem,

    Dawniej, to w samochodzie bylo jedno gniazdko zapalniczki.
    A pewnie z niego ladowarka korzysta.

    Teraz czesto sa dwa, ale drugie gdzies z tylu ...
    ale jedna kamera by wystarczyla, aby odeprzec zarzuty.

    >Duzo ładniej by zabrzmiało "bo jeszcze kto ukradnie".

    :-)

    ale tez mozliwe - chwila nieuwagi, ladowarki nie ma, a potem sie
    okazuje ze ona 100$ kosztowala :-)

    >Bedzie robota dla biegłego.

    Ktory tez nie wszystko moze ustalic ... tzn tak z calkowita
    pewnoscia...

    J.