eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom. › Re: Hotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom.
    From: "Roki" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hotel na wesele - Wynajmujący wynajął hotel jeszcze 4 innym osobom.
    Date: Fri, 28 Mar 2008 01:09:40 +0100

    > A tego o 2 dniach, to już nie napisałeś na początku. No ale dalej mówimy o
    > hotelu - goście z komunii raczej nie będą nocować

    No bo znajomy uzgodnił, że wynajmuje na 2 dni i ma nie być nikogo - zatem
    nikogo ma nie być przez 2 dni:)

    > Ha, znów dodałeś nowa informację ;)
    >
    > Ogólnie rzecz biorąc wszyscy mają przewalone skutek działań właścicieli. I
    > na dodatek Wy najmniej, bo na poprawinach niewiele już trzeba do dobrej
    > zabawy, a komunia to dzieciaki, babcie, ciotki itp, wszystko zmęczone i
    > wściekłe, dobite tym tłumem będzie wybuchowe.
    > W sumie wszystkim współczuję.

    No trochę niemiło postąpili właściciele.

    > Można by spróbować zażądać od właściciela zwrotu części dopłaty, ale skoro
    > i tak miały być komunie, to od początku jednak godziliście się na brak
    > wyłączności w niedzielę. A co byście zrobili, gdyby były dwie komunie po
    > 50 osób? Wyszłoby na to samo co teraz.

    To nie tak:) Może źle wytłumaczyłem.
    Od początku była mowa, że będzie tylko to wesele i nikogo więcej w budynku.
    Z innego źródła dowiedzieliśmy się, że mają być jeszcze 4 komunie (2 były
    już wpisane w "zeszyt" a pozostałe 2 zostały wpisane przez przypadek).

    > Znów wracamy do tego, co wyżej - hotel pewnie będzie wyłącznie dla Was.
    > Zresztą w całej tej sprawie byłbym daleko od prawa karnego, Już raczej
    > traktowałbym to jako (słabą!) podstawę do ew. roszczeń cywilnych. Pisze
    > ewentualnych, bo nie znam tak naprawdę umowy.

    No właśnie jutro pojadę i przeczytam umowę. Ja też jak najbardziej jestem
    daleko od prawa karnego, jednak działanie tej osoby coraz bardziej zaczyna
    mi śmierdzieć.
    Najpierw mowa, że sami, następnie 2 a teraz już 4 komunie. Zapewne na
    miejscu będzie wielki szok.

    Jutro przeczytam umowę to będę coś więcej wiedział.
    Pozdrawiam.

    Ps - ja pomyślałem (podobnie jak Ty), że można by spróbować (ale to już po
    weselu - gdyż wtedy ma nastąpić płatność) obniżyć opłatę za użytkowanie sali
    z drugiego dnia.