    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Holowanie na autostradzie
    Date: Fri, 9 Jun 2006 06:37:52 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 08.06.2006 JaromirD <r...@q...pl> napisał/a:
> [...]
    >>> 2. tylko pojazdem przeznaczonym do holowania,
    > To s? odpowiedzi roz??czne. Nie mam nic sk?ada?, tylko wybra? prawid?ow?.

    Skąd pewność jaki charakter mają w zamierzeniu autorów te odpowiedzi? ZCP
    najczęściej wykluczający lub uzupełniający. Odpowiadaj na te pytania nie
    jak na pytanie o prawdę absolutną a na pytanie: które z podanych warunków
    muszą zostać spełnione abyś mógł holować po autostardzie. Zresztą prawdę
    mówiąc nawet przy podejściu bezpośrednim 1 i 2 są prawidłowymi
    odpowiedziami:
    Na autostradzie dopuszcza się holowanie:
    1. do najbliższego wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych?
    Dopuszcza się? Dopuszcza. Nie ważne, że to nie wszystko co należy
    spełnić. Nalezy być również trzeźwym i mieć uprawnienia i inne takie bez
    których to, idąc Twoim tokiem rozumowania odpowiedź również na pytanie 2
    powinna być negatywna.
    3. dowolnym pojazdem?
    Nie. Nie dopuszcza się dowolnym pojazdem.

    --
    Marcin