  • Data: 2010-09-19 16:36:02
    Temat: Re: Holowanie - czy w ogóle jest możliwe?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjątkowo zgadzam się z Czaplą.

    Ale dlaczego "wyjątkowo"? :).

    > Jeżeli układ działa inaczej (z mniejszą skutecznością) przy włączonym
    > silniku,

    Chyba chodziło o "wyłączonym"?

    > to oznacza że jego działanie jest uzależnione od pracy silnika.
    > Co jest oczywistą oczywistością :).

    Co do tego nie mam wątpliwości. Dla mnie to jest naprawdę niewielki problem,
    ale moja druga połowa (dziewczę niewielkie i słabiutkie :) już nie dałaby rady.

    Trochę jednak szkoda. Ja zawsze w trasie pomagałem takim rozkraczonym
    kierowcom holując przynajmniej do najbliższej stacji benzynowej (dawno temu to
    był nie tylko standard, ale wręcz obowiązek).
    Teraz nikomu już nie pomogę :(.

    Pozdrawiam

    Czapla