eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 49

  • 21. Data: 2025-02-09 16:32:08
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2025 o 16:27, Jacek pisze:

    >> To że policja na polityczne zlecenie prześladuje bez żadnego trybu
    >> obywatela, wmawiając mu przestępstwo, które w oczywisty sposób nie
    >> jest żadnym przestępstwem.
    > Klasyczny hejter. Politycznego zlecenia nie udowodniłeś,

    Nie muszę, każdy ma swój rozum.

    > Przestępstwo było ewidentne

    Wuja ewidentne. Będzie umorzenie - zakład?

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 22. Data: 2025-02-09 16:35:32
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 8.02.2025 o 22:31, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 08.02.2025 o 21:27, A. Filip pisze:
    >> Dla mnie sprawa najbardziej sprowadza się do czegoś w duchu strzelania
    >> z armaty do wróbla.  Jak dla ciebie to strzelanie z ciężkiego karabinu
    >> maszynowego do wróbla to spierać się nie będę.  "Kręcenie nosem" poza tą
    >> kwestią dla mnie jest już ze sporawawo mniejszych kategorii choć dla
    >> mnie też "nie do pominięcia".
    >
    > Pozornie też to tak wygląda, ale potrzebę przeszukania mogę wyjaśnić
    > dość prosto. Chcieli się upewnić, że to ta kobieta wystawiła te
    > komentarze, a nie ktoś, kto przełamał jej urządzenie. Najprościej
    > sprawdzić, czy ma to w swoim urządzeniu. Nie mogli jej wezwać, bo by
    > mogła pousuwać posty.

    A to jakaś poczta jest na FB, że się wysyła posty ze swojego komputera i
    odkłada w 'Wysłanych'?


  • 23. Data: 2025-02-09 17:43:57
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.02.2025 o 15:38, Shrek pisze:

    >>> No więc skoro policja się nie broni, to znaczy że zmyślasz.
    >> A to jest jakiś obowiązek, by się broniła?
    > Tak, taki jest zakres obowiązków oficera prasowego.

    Z czego to niby wynika?
    >
    >>>> Od oceny zasadności zatrzymania jest sąd. Zatrzymany jest o tym
    >>>> pouczany, a jak poddaje w wątpliwość zasadność, to sąd to
    >>>> "niezwłocznie" rozpatruje. Sądzisz, że gdyby sąd stwierdził
    >>>> bezpodstawność tego zatrzymania, to dziennikarz by to pominął? Czy
    >>>> sama zatrzymana uznała, że nie warto.
    >>> Nie wiem. Bez znaczenia.
    >> Jak bez znaczenia?
    > Normalnie. Poszło w świat, policja nie zaprzecza.

    Policja nie ma obowiązku zaprzeczać każdej bzdurze,
    --
    (~) Robert Tomasik


  • 24. Data: 2025-02-09 17:47:05
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2025 o 17:43, Robert Tomasik pisze:

    >>>> No więc skoro policja się nie broni, to znaczy że zmyślasz.
    >>> A to jest jakiś obowiązek, by się broniła?
    >> Tak, taki jest zakres obowiązków oficera prasowego.
    >
    > Z czego to niby wynika?

    Z zakresu obowiązków.


    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 25. Data: 2025-02-09 17:47:11
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.02.2025 o 16:35, io pisze:
    >> Pozornie też to tak wygląda, ale potrzebę przeszukania mogę wyjaśnić
    >> dość prosto. Chcieli się upewnić, że to ta kobieta wystawiła te
    >> komentarze, a nie ktoś, kto przełamał jej urządzenie. Najprościej
    >> sprawdzić, czy ma to w swoim urządzeniu. Nie mogli jej wezwać, bo by
    >> mogła pousuwać posty.
    > A to jakaś poczta jest na FB, że się wysyła posty ze swojego komputera i
    > odkłada w 'Wysłanych'?

    Masz konto na FaceBook? Top wejdź sobie ze swojego konta w zakładki
    "moje aktywności", czy jakoś tak podobnie, bo nie chce mi się sprawdzać.
    Tam masz wszystkie swoje posty - również te usunięte. Po za tym, jak to
    komputer z WINDOWS, to znajdziesz w tzw. śmieciach nawet po usunięciu z
    tych "aktywności".
    --
    (~) Robert Tomasik


  • 26. Data: 2025-02-09 17:47:59
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.02.2025 o 17:47, Shrek pisze:

    >>>>> No więc skoro policja się nie broni, to znaczy że zmyślasz.
    >>>> A to jest jakiś obowiązek, by się broniła?
    >>> Tak, taki jest zakres obowiązków oficera prasowego.
    >> Z czego to niby wynika?
    > Z zakresu obowiązków.
    >
    >
    Kpisz chyba. Ty sądzisz, że ktoś si takimi pierdołami zajmuje służbowo?

    --
    (~) Robert Tomasik


  • 27. Data: 2025-02-09 17:51:31
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2025 o 17:47, Robert Tomasik pisze:

    >> Z zakresu obowiązków.
    >>
    >>
    > Kpisz chyba. Ty sądzisz, że ktoś si takimi pierdołami zajmuje służbowo?
    >
    2.
    Celem działalności prasowo-informacyjnej w Policji jest:
    1)
    realizowanie konstytucyjnego prawa swobodnego dostępu do informacji,
    2)
    zapewnienie warunków do społecznej kontroli nad działalnością Policji,
    3)
    kształtowanie _wizerunku_ Policji,
    4)
    wykonywanie innych ustawowych zadań Policji, przy pomocy środków
    masowego przekazu.

    Czytaj więcej w Systemie Informacji Prawnej LEX:
    https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzienniki-resortowe/m
    etody-i-formy-dzialalnosci-prasowo-informacyjnej-w-p
    olicji-34507367

    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 28. Data: 2025-02-09 18:02:26
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Jacek <j...@t...pl>

    W dniu 9.02.2025 o 17:51, Shrek pisze:
    > W dniu 09.02.2025 o 17:47, Robert Tomasik pisze:
    >
    >>> Z zakresu obowiązków.
    >>>
    >>>
    >> Kpisz chyba. Ty sądzisz, że ktoś si takimi pierdołami zajmuje służbowo?
    >>
    > 2.
    > Celem działalności prasowo-informacyjnej w Policji jest:
    > 1)
    > realizowanie konstytucyjnego prawa swobodnego dostępu do informacji,
    > 2)
    > zapewnienie warunków do społecznej kontroli nad działalnością Policji,
    > 3)
    > kształtowanie _wizerunku_ Policji,
    > 4)
    > wykonywanie innych ustawowych zadań Policji, przy pomocy środków
    > masowego przekazu.
    >
    > Czytaj więcej w Systemie Informacji Prawnej LEX:
    > https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzienniki-resortowe/m
    etody-i-formy-
    > dzialalnosci-prasowo-informacyjnej-w-policji-3450736
    7
    >
    Idiota Shrek sądzi że skoro Policja nie dopełnia 100% swoich ustawowych
    obowiązków to należy Policję rozwiązać, odstrzelić a sprawowanie prawa
    powierzyć - nooo, właśnie, komu? Gangom Shreków?
    Idiota Shrek wielokrotnie występował przeciwko poszczególnym przepisom
    prawa, zajadle dowodząc że są pozbawione sensu i powinny być
    kontestowane oraz likwidowane bo urągają elementarnej, Shrekowej logice
    :) Ale kiedy Policja wdraża te dezyderaty i lekceważy bezsensowne
    obowiązki, ma to jej za złe. No cóż, norma. Co wolno Shrekom, nie wolno
    nikomu innemu :)

    --
    Jacek Maciejewski
    <I hate haters>


  • 29. Data: 2025-02-09 18:05:15
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2025 o 18:02, Jacek pisze:

    >> Czytaj więcej w Systemie Informacji Prawnej LEX:
    >> https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzienniki-resortowe/m
    etody-i-formy-
    >> dzialalnosci-prasowo-informacyjnej-w-policji-3450736
    7
    >>
    > Idiota Shrek sądzi że skoro Policja nie dopełnia 100% swoich ustawowych
    > obowiązków to należy Policję rozwiązać, odstrzelić a sprawowanie prawa
    > powierzyć - nooo, właśnie, komu? Gangom Shreków?

    A gdzie tak napisał? Shrek twiedzi że policja w tej sprawie przekroczyła
    uprawnienia i tyle.


    --
    Shrek

    Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "??? ?????"?
    PS - i konfederację!


  • 30. Data: 2025-02-09 18:35:34
    Temat: Re: Historyczny sukces tuskistanu: groźna cyber-przestępczyni emerytka Iza błyskawicznie ujęta!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.02.2025 o 17:51, Shrek pisze:
    > kształtowanie _wizerunku_ Policji

    I sądzisz, że reagowanie na wypisywane bzdury poprawi wizerunek Policji?
    Jak ktoś nieee dostrzega takich podstawowych błędów, jak ja Ci tu
    pokazałem, to nie wiem, czy warto walczyć o niego.

    --
    (~) Robert Tomasik

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1