  • Data: 2003-11-03 23:28:51
    Temat: Re: Hipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bo6n52$1u3$4@inews.gazeta.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Cały problem jest chwili obecnej dowodowy. Czy na pudełku te płyty były
    > wymienione jako komplet? No bo jak nie, to skąd niby miałeś wiedzieć co ma
    > komplet zawierać. Zresztą skoro fakturę skorygowano, to Komputer nie jest
    > już Twój. Ty masz roszczenie o zwrot pieniędzy. Ja bym się przespacerował
    > do Inspekcji Handlowej.

    A ponadto, tak już czysto praktycznie i jeśli ci zależy na tym notebooku,
    co za problem przełożyć tego twojego do nowego pudełka, a nowego do
    twojego pudełka? Jak uważają że ty zatrzymałeś te płyty to niech wydadzą
    ci drugi "komplet" bez nich i po sprawie. Nie sądzę aby oprogramowanie
    było przypisane do numeru seryjnego komputera w obrębie jednego produktu.

    --
    Marcin