  • Data: 2003-11-04 15:32:21
    Temat: Re: Hipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!
    Od: "KK" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nowym komplecie znajduje sie dodatkowy komplet plyt -
    > Windows Recovery Disk (czy jakos tak).
    > No i zaczelo sie, czlowiek z BOK zadzwonil do kierownika, który
    stwierdzil,
    > ze w takim razie nie moga wymienic mi towaru na nowy.
    > Plyta ta jest dedykowana dokladnie temu modelowi notebooka i nic nie moga
    > zrobic.
    > Mówi mi, ze moglem sprawdzic czy w pudelku jest caly komplet akcesoriów
    > zaraz po zakupie w BOK itd. , ze pewnie przyjade do domu
    > i napewno znajdzie sie.
    > Jesli nie znajde to moge zapomniec o wymianie komputera.

> [...]
    Kurcze tak to juz jest w tych marketach ze ludzie im okradaja pudełka i
    trzeba za każdym razem, nawet gdy pudełko jest zafoliowane dokladnie zajacz
    czas pani w BOK i przegrzebac zawartosc wg opisu.
    W twoim wypadku to juz bułka po musztardzie, jedyna możliwośc to własnie
    dogadanie sie z pracownikiem.
    przekladacie z pudełka do pudełka CD i tyle.
    Raczej ciężko bedzie udowwodnić ze nie było, zaden pracownik nie bedzie
    chciał przecież ponosić odpowiedzialności i płacić za braki no nie?
    kk