  • Data: 2003-11-03 23:16:31
    Temat: Re: Hipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!
    Od: "Bartek" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bo6n52$1u3$4@inews.gazeta.pl...
    > Cały problem jest chwili obecnej dowodowy. Czy na pudełku te płyty były
    > wymienione jako komplet? No bo jak nie, to skąd niby miałeś wiedzieć co ma
    > komplet zawierać. Zresztą skoro fakturę skorygowano, to Komputer nie jest
    > już Twój. Ty masz roszczenie o zwrot pieniędzy. Ja bym się przespacerował
    > do Inspekcji Handlowej.

    Informacja n.t. zawartości (płyt, instrukcji itd.) jest oczywiście w środku.
    W jednej z ukrytych instrukcji.

    W tej chwili myślę sobie, że przecież brak tych płyt powinien również być
    uznany jako podstawa do wymiany sprzętu.
    Tylko jak ja im udowodnię że tych płyt nie było ?
    Może to oni powinni udowodnić mi że te płyty były ?

    Myślę o kontakcie z Inspekcją Handlową lub innymi instytucjami.
    Proszę jednak w wszelkie wasze opinie.

    Pozdrawiam
    Bartek