    From: Dariusz <d...@p...pol.golfowych>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Halasliwe sasiedztwo
    Date: Sat, 09 Feb 2002 23:16:54 +0100

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Skoro sam potwierdzasz to,
    Dokladnie
    potwierdzilem jedynie to :

    "
    "

    że nie pisałeś na temat to dlaczego do mnie masz
    > pretensję o to, że podniosłem wobec Ciebie taki zarzut?
    Tej drugiej czesci zdania oczywiscie nigdy nie potwierdzalem.

    > Tym samym uważam naszą rozmowę za zakończoną. Do treści ostatniego posta nie
    > zamierzam się ustosunkowywać.
    Twoja strata.

    Hałas to widocznie Twój ulubiony temat i będziesz
    > o nim pisał wszystko co wiesz bez względu na fakt, że te informacje nie mają
    > nic wspólnego z tematem konwersacji.

    Halas to moj nielubiany temat.
    Chcialem raz jeszcze wskazac, ze nie wystarczy dobra wola policjantow,
    gdy nie maja jak i czym mierzyc halasu.

    Napisales ze przyjezdzaja z duzym opoznieniem. A przeciez nawet gdyby od
    razu byli na miejscu to jak maja zmierzyc dopuszczalny poziom halasu i
    czym ?
    Pamietam ze w czasach gdy nie produkowano alkomatow, to policjant
    sprawdzal stan trzezwosci przez chuchanie
    mu w usta , na szczescie wtedy nie panowal aids i kierowcy myli zeby,
    zeby miec oddech swiezy.
    Skuteczna metoda na badanie chuchowe bylo zagryzanie cukierkami
    mietowymi "lesnymi".

    W wielu miastach, gdzie zbudowano kopalnie, budowano takze szyby
    wentylacyjne.
    Gdy chodzilem do szkoly i przechodzilem w parku obok takiego szybu, to
    gdy wlaczyli wentylatory
    to doslownie ziemia dudnila, taki byl generowany halas, ale nie halas a
    wlasnie zdudnienie.
    Teraz wiem ze to byly infradzwieki i to o duzej mocy.

    Zatem nie bierz tego tak osobiscie.
    Chcialem jedynie podkreslic, ze policja nawet gdy sie bedzie bardzo
    starala, to bez urzadzen do pomiaru halasu w nocy, nic nie zdziala.
    Bo na chuch, czy nas sluch , w 21 wieku nie da sie juz pracowac.
    Potrzebny jest sprzet. Nawet taki jak te reczne alkomaty. Tani, ale
    pomiarowy z odczytem wyniku lub wydrukiem.

    Mysle ze w ciagu roku kilka firm zajmie sie produkcja takich
    halasomatow, szczegolnie po zajeciu sie sprawa halasu przez NIK.

    Jacek