  • Data: 2009-03-07 19:45:02
    Temat: Re: Hałaśliwe dziecko sąsiadów
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 4 Mar 2009 21:48:13 +0100, Jotte napisał(a):

    > Mógłbyś na tę okoliczność zdefiniować termin sąsiedztwo?
    > Lokale bezpośrednio przyległe, ten sam blok, bloki okoliczne (w granicach
    > jakiej odległości?), dzielnica?
    > No i nadal nie mam pojęcia skąd ten rzekomy obowiązek sąsiedzki.

    Mnie uczyli że to wynika z norm społecznych.

    > A jakby przyjechali a tu rodzice bezczelnie trzeźwi, oznak przemocy brak, a
    > bachor wyje?

    No to by pojechali... Policja nie może przyjeżdżać tylko do przypadków
    100% wykroczeń czy przestępstw ("..mąż chce panią zabić? proszę poczekać aż
    to zrobi i wtedy po nas zadzwonić..."). A takich zgłoszeń nie ma aż tyle
    żeby to był problem i wielki koszt.

    Henry