  • Data: 2009-03-11 15:29:46
    Temat: Re: Hałaśliwe dziecko sąsiadów
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    karen pisze:
    > Użytkownik "krzysiek82" <k...@0...pl> napisał w wiadomości

    > Jedna sąsiadka do drugiej miała pretensje, ze w szpilkach idzie do windy,
    > poprosiła ja by ta ściągała je idąc do winy :) , skargę dotarła do adm. i
    > urzędów wyzszych :)
    >
    > ludzie niekiedy maja nieźle pokiereszowane główki :)

    Może ta sąsiadka miala rację, bo jak kobieta nie umie chodzić w szpilkach
    czy innych butach na obcasach niech chodzi na bosaka abo w trampkach.
    Widocznie ta w szpilkach chodzi jak kobyła a nie kobieta.
    Właśnie jakaś kobyła piętro wyżej codziennie ok.godz. 21:30 wraca z pracy
    i tak wali kopytami na korytarzu, że u mnie w mieszkaniu to słychać, czuję
    tak jakby mnie te kopyta waliły po głowie.
    Nie mam czasu stać na korytarzu i czekać na nią, zeby ją solidnie
    objechać, a powinnam.

    --
    animka