eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHa ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2Re: Ha ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2
  • Data: 2005-02-20 14:58:16
    Temat: Re: Ha ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kto to są ci "oni" ?
    > Teoria spiskowa?

    No, mnie tam nie było...a chyba powinienem być, w końcu to w mojej
    sprawie...Oni, czyli sędzia, policja, protokolant. No czy spisek...mało
    brakuje, prawie jak za stalina, oskarzony nie jest potrzebny na sali rozpraw..

    > Pojęcie szalenie subiektywne.

    Masz racje, szczególnie jak zaczyna sie upraszczac postępowanie dla wygody
    wymiaru sprawiedliwości...

    > Pzdr
    > Leszek

    tez pozdrawiam