eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHa ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2 › Re: Ha ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2
  • Data: 2005-02-20 15:13:12
    Temat: Re: Ha ha, warto nie brac mandatu, sad grodzki, wyszło taniej. Cd..znaku B-2
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Więc masz możliwość być.
    > Sędzia orzekał na podstawie tego co było w aktach. Nic pewnie nie
    > napisałeś, więc wersja policji. Zapewne wątpliwości nie budziła - był
    > znak, nie zastosowałeś się. Protokolanta ani policjantów tam nie było.
    >
    > KG

    Przeczytaj mój nowy post, działanie sądu w takim trybie jest pozbawione sensu,
    najpierw jest policjant..zgadzam sie , płacę mandat, nie zdadzam sie jest
    sąd..ale po co jest ten sad, powinien wiedzieć,ze nie zgodziłem sie na mandat,
    to po co mi proponuja zgode na ich zaoczny wyrok..wracamy do punktu wyjscia...
    Gdybym sie zgodził z sadem..to znaczy zgodziłem sie z policjantem...to dlaczego
    nie zgodziłem sie z policjantem? itd. itp...brak logiki...

    Wiesiek