  • Data: 2006-03-19 19:45:47
    Temat: Re: HUUURRRRAAAAA!!!
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dvk6mg$lej$1@inews.gazeta.pl...

    > A dlaczego nie?
    >
    > Jeżeli ktoś jest idiotą - to nie do Ciebie, żeby było jasne, ogólnie
    > rozmawiamy - i fanatycznie popiera komunistów, faszystów, rasistów czy
    > innych zbrodniarzy, to nic nie da przekonywanie.
    > Za to piętnować jak najbardziej nawet trzeba.

    nie jestem ani komunistką, ani faszystką ani innym wynalazkiem, który miałby
    coś wspólnego z fanatyzmem :-/
    chyba, żeby uznać za fanatyzm moje krzyżykowe hobby he he (nie mylić z
    moherem tfu )
    po prostu zauważam różnice jakie są między lewicą takiej postaci jak obecnie
    a jak określiłeś - innymi zbrodniarzami
    przyjrzyj się np komunistom z Włoch czy Francji
    sprójrz potem na "naszą" - odbiega znacznie, czyż nie?
    więcej w nich demokracji, niż "napoleonizmu"

    pzdr :)))
    Andzia - idiotka albo nie :-/