    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HELP! - Naciągają mnie w Urzedzie Komunikacji
    Date: Thu, 27 Mar 2003 17:53:01 +0100

    Użytkownik "krzysiek" <a...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:b5t758$f4v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "Spór ustny" tocze już od 2 tygodni i mam wrażenie, że już sobie zdali z
    > tego sprawe, że źle robią, ale przez własne zaniedbanie zabrneli juz tak
    > daleko rejestrując w ten sposób od 10 marca kilka/kilkanaście pojazdów, że
    > dla bezpieczeństwa obstają przy swoim bojąc sie rozdmuchania sprawy i
    > powracających po zwrot pieniedzy klientów.

    Przepisy, które podałeś są jasne.
    Sąd powinien przyznać Ci rację, ale ile to potrwa?
    Skoro nie chcą Ci pisemnie odmówić, to znaczy, że dowód miałbyś dopiero
    jakbyś im zapłacił, a chodzi przecież o to, żebyś nie musiał tych pieniądzy
    potem latami wyciągać.
    Może postrasz ich właśnie rozdmuchaniem sprawy i może naprawdę ją
    rozdmuchaj.
    Sprawa cywilna będzie się toczyć wolno, a jak ich postraszysz mediami, to
    może problem sam się rozwiąże.
    Albo poproś paru znajomych, żeby dzwonili i pytali, ile w takiej sytuacji
    mają płacić, jakto, dlaczego, dlaczego akurat w ich urzędzie jest niezgodnie
    z przepisami. A kolejna osoba może spytać, czy to u nich wyciągają od ludzi
    nielegalnie pieniądze. Za każdym razem proście, żeby osoba odpowiadająca się
    przedstawiła. Ale dzwońcie, jako zwykli obywatele, tylko robiąc naokoło
    sprawy szum.
    Możecie sobie tę rozmowę nagrać- to w końcu rozmowa z urzędnikiem, nie z
    osobą prywatną.
    Pozdrawiam,
    MArta