    From: "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwrancja, naprawa gwrancyjna
    Date: Tue, 24 Jun 2003 14:06:00 +0200

    --

    Jeżeli butu zastały naprawione to okres gwarancji przedłuża sie o pobyt w
    "serwisie"

    Pozdrawiam Marcin
    PS
    A ja dalej mam problem:

    "W ubieglym roku wynajmowalem mieszkanie firmie do celow mieszkalnych.
    Zostala sporzadzona umowa w ktorej jest miedzy innymi napisane, ze za
    konserwacje odpowiadam ja. Zdazylo sie tak ze pod nieobecnosc osoby ktora
    mieszkanie to wynajmowala pekl wezyk doprowadzajacy wode do umywalki w sktek
    czego zostalo zalane mieszkanie zarowno moje jak i sasiada mieszkajacego
    ponizej. Sasiad mial wykupione ubezpieczenie - towarzystwo ubezpieczeniowe
    wyplacilo mu pelna kwote za szkode. Teraz po uplywie 15 miesiecy to samo
    towarzystwo przyslalo mi wezwanie do zaplaty ( tutulem regresu ) kwote
    odszkodowania tego sasiada. Czy jest mozliwosc niezaplacenia tej kwoty, bo
    jak mowi KC art 433 za wylanie itp. odpowiada osoba ktora w mieszkaniu
    przebywa. Tylko czy tez pekniety wezyk da sie jakos po to wciagnac? Dodam ze
    w tym okresie odoba ktora ode mnie mieszkanie wynajmowala wyjechala na
    miesiac a ja nie moglem do sie do mieszkania dostac. Prosze o pomoc.
    Dziekuje"