    From: "ochkarol" <o...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja w Media Markt
    Date: Mon, 3 Jan 2005 14:13:56 +0100

    Użytkownik "SQ9HHL" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:crb8bc$qru$1@shodan.interia.pl...
    > Może i masz racje, ale to nie oni dają gwarncje tylko producent więc czy
    > mogą tak po prostu skrócić sobie gwarancję o połowę ? Poza tym niższa
    > cena towarów wynika tu raczej z ogromnych ilości sprzętu który to
    > zamawiają bezposrednio u producenta uzyskując duże rabaty, z
    > pominięciem wszelkich pośredników itp.
    > Pozdrawiam

    Tak masz rację. Gwarancji udziela producent (lub importer), więc może do
    niego sie zwrócić. Po za tym gdzies słyszałem, że nie ma już obowiązku
    udzielania gwarancjip przez producenta jest za to obowiązkowa
    odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową lecz tą MM
    dość luźno interpretuje.

    pozdr

    karol