eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - telefon w sieci PlusGSMRe: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
  • Data: 2002-04-04 14:14:12
    Temat: Re: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
    Od: "!!!" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    1. specyfikacja jest podawana przez producenta, nie przez plusa, jesli jest
    podana w ulotce plusa to informacje na ten temat sa zaczerpniete od samego
    producenta.
    2. w specyfikacji jest podawany zakres czuwania danego modelu i w zaleznosci
    od modelu moze on by np: od 50 do 250godz., wiec rownie dobrze moze trzymac
    50godz zamiast 250godz.
    3. w kazdym nowo zakupionym telefonie powinien zostac sformatowany
    akumulator, ktore polega na 3 krotnym ladowaniu akumulatora ok 16godz. za
    kazdym razem, oczywiscie za kazdym razem dokladnie go rozladowujac.
    wiec jesli piszesz, ze nastepnego dnia juz stwierdziles krotki czas
    trzymania akumulatora tzn ze nie zrobiles tego
    4.niestety instrukcje nie zawieraja informacji o tym co napisalem w punkcie
    3 dlatego czesto sa z akumulatorami problemy.
    5. formatujemy kazdy akumulator w ten sposob, obojetnie od typu, czyli nawet
    litowo-jonowe czy tez polimerowe, obojetnie co bedzie napisane w instrukcji
    obslugi.

    zycze milego dnia
    daniel



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1