eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - telefon w sieci PlusGSM › Re: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
  • Data: 2002-04-03 20:34:26
    Temat: Re: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
    Od: "pio" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    niestety nie jest to wina telefonu a sieci. Tak.
    Plus z tego co wiem niestety nie pozwala odpocząć baterii w trakcie
    czuwania, często żąda (zbyt często) komunikacji ze stacjami bazowymi a do
    tego nie ma dostatecznego zmniejszenia mocy na prośbę telefonu.
    Sprawdź to z fachowcem za pomocą Netmonitora w NOKII (jakiejkolwiek) jak
    daleko jest stacja bazowa i z jaką mocą pracuje wtedy telefon.

    Niestety prawo nic ci w tym nie pomoże - zmień sieć. Masz jeszcze dwie do
    wyboru.

    Użytkownik "KitE" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a8ekvl$kaj$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Przed swietami (w srode) nabylem w salonie PlusGSM jeden z promocyjnych
    > zestawow (telefon + aktywacja z cyrografem na 24 m-ce). Po pierwszym dniu
    > uzytkowania okazalo sie, ze parametry tego telefonu znacznie odbiegaja od
    > podanych w specyfikacji (czas czuwania wynosi 70 zamiast 300 godzin).
    > Uprzejmi panowie i mile panie z infolinii PlusGSM wymyslaja mnostwo
    > mozliwosci (ze, tak zawsze jest na poczatku, ze mam wlaczone wszystkie
    > "pradozerne" opcje, ze sepsulem sobie baterie, itd., wlacznie z
    propozycjami
    > wielokrotnego forowania baterii, ktorej normalnie nie trzeba formowac)
    > Bateria ta dziala normalnie z telefonami np kupionymi w Szwecji. Nie jest
    to
    > odosobniony przypadek, gdyz podobny efekt wystepuje we wszystkich (znanych
    > mi) przypadkach uzytkowania telefonu z ostatniej promocji PlusGSM.
    > Telefony posiadajace podobna wade bez problemu wymieniano na nowe u innych
    > operatorow (poza granicami naszego kraju)
    > Denerwuje mnie fakt, iz na dzien dzisiejszy zamias przepraszac i
    > przynajmniej obiecywac szybka naprawe/wymiane aparatu, robi sie ze mnie
    > kretyna, ktory zaraz po zakupie "zepsul" sobie baterie i zamiast kupic
    nowa
    > niepotrzebnie zajmuje linie informacyjna.
    > Oczywiste jest, ze nalezy oddac telefon do serwisu. Chcialbym jednak
    > zapytac, czy w zwiazku z wada wykryta wlasciwie juz w dniu zakupu oraz
    duza
    > skala problemu, nie przysluguja mi dodatkowe prawa pozwalajace ominac
    dlugi
    > proces oczekiwania na decyzje laskawych serwisantow PlusGSM. Dziekuje za
    > wszelkie porady. Zycze milego dnia.
    > KitE
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.04.02 06:43 KitE
  • 04.04.02 14:14 !!!
  • 04.04.02 08:18 Szyna

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1