eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja po raz kolejny... › Re: Gwarancja po raz kolejny...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
    .nl!xs4all!feeder.news-service.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!
    209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 01 Jun 2010 11:38:28 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja po raz kolejny...
    References: <c7pzjs9y51fx$.1ni2p3ppwce75.dlg@40tude.net> <hu2hia$j7g$1@news.onet.pl>
    <1xq5drlaoelbv.dqnugj3scsre$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1xq5drlaoelbv.dqnugj3scsre$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4c04d516$0$2595$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.167.73
    X-Trace: 1275385110 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2595 79.186.167.73:5493
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:641166
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01-06-2010 11:55, Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > Dnia Tue, 01 Jun 2010 10:49:17 +0200, .B:artek. napisał(a):
    >
    >> Domyślnie - odszkodowanie. Musisz wykazać jednak jaką poniosłeś wskutek
    >> tego stratę (wymierną, a nie hipotetyczna "strata na wizerunku") i
    >> oczywiście wskazać związek przyczynowy.
    >
    > No właśnie strat wymiernych nie ma - pisałem, że sprzęt służy do
    > świadczenia usług nieodpłatnych, czyli nie do zarabiania...
    >
    > Wychodzi na to, że nic nie mogę zrobić...
    > Trzeba pomyśleć, jak się zabezpieczyć na przyszłość...

    A ta gwarancja on-site 24 godziny nie była czasem dodatkowo płatna?
    Nie wiem co to za sprzęt ale ja do drukarki mogłam dokupić gwarancję
    on-site.

    Gdyby była dodatkowo płatna, to by wchodziła w grę kwestia niewykonania
    konkretnej umowy w terminie. Szansa na zwrot części opłaty.


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1