eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja po "plajcie" › Re: Gwarancja po "plajcie"
  • Data: 2002-12-12 09:50:23
    Temat: Re: Gwarancja po "plajcie"
    Od: sir pawian <D...@b...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 11 Dec 2002 22:43:18 +0100, "Maciej Rog"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam serdecznie!
    >
    >Pytam w imieniu mojej cioci, która w?a?nie zamarza z powodu
    >wadliwie wykonanej instalacji ogrzewania centralnego:-) Firma,
    >która to wykonywa?a, zako?czy?a dzia?alno?? gospodarcz?.
    >Instalacja (piec+reszta) jest jeszcze teoretycznie na gwarancji.
    >Naprawy nie mo?na wykona?, bo brakuje specjalistycznych cz??ci, a
    >te normalnie sprowadza?a wspomniania firma.
    >
    >Pytam si? tylko o to, co si? dzieje z gwarancj? w przypadku
    >zlikwidowania osoby gwaranta? Czy i od kogo mo?na dochodzi?
    >naprawy sprz?tu podlegaj?cemu gwarancji w takiej sytuacji?
    >
    >Z góry dzi?kuj?,

    mysle ze firma juz duzo w temacie nie pomoze, trzeba by sie
    skontaktowac z producentem pieca, grzejnikow - sa chyba jakies
    instrukcje uzytkowania, nalepki na piecu itp..

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski

    mailto:D...@b...com
    http://www.bitmit.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1