  • Data: 2009-04-25 08:00:29
    Temat: Re: Gwarancja na buty a "długotrwałe użytkowanie"
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:

    >Typowe
    > użytkowanie konsumenckiego obuwia to nie łażenie w nim 24/7 przez 3 osoby
    > na zmianę.

    No to teraz udowodnij, że było noszone 24/7 przez 3 osoby.
    Albo skończ z wypisywaniem tych bzdur.

    > Nie bo jeżdził, a bo jeździł w sposób/w ilości przekraczającej typowe
    > użytkowanie.

    Trzeba podać ograniczenie przebiegu.
    Nie podano?
    To o co chodzi?

    > Jak będziesz posuwał 10^6 km rocznie to zareklamujesz opony,
    > że się zdarły?

    Tu nie chodzi o opony z tego co zrozumiałem (opony to materiał
    eksploatacyjny, a nie kawałek auta), ale bardziej o zamki drzwi.
    Też się mają prawo zepsuć w pół roku, bo klient za dużo jeździ?