eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja na buty a "długotrwałe użytkowanie"Re: Gwarancja na buty a "długotrwałe użytkowanie"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja na buty a "długotrwałe użytkowanie"
    Date: Fri, 24 Apr 2009 16:01:58 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <gssgrt$tdn$1@news.onet.pl>
    References: <6...@r...googlegroups.com><pan.20
    09.04.24.07.01.56@rudak.org><04ee5362-8946-4ebb-bdbb-c038662e3a63@a7g2000
    yqk.googlegroups.com><p...@r...org>
    <gss1fg$an1$1@news.onet.pl><gssb0h$i84$1@news.task.gda.pl>
    <gssbr6$chq$1@news.onet.pl><p...@r...org>
    <gssd8n$h2h$1@news.onet.pl><p...@r...org>
    <gssfq1$pfg$1@news.onet.pl> <p...@r...org>
    NNTP-Posting-Host: bxl171.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1240581822 30135 83.30.5.171 (24 Apr 2009 14:03:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Apr 2009 14:03:42 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <p...@r...org>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 090423-0, 2009-04-23), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:585897
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    news:

    >> Co tak naprawdę oznacza że w takich przypadkach okres rękojmi to 6
    >> miesięcy. Zawsze znajdzie się przekupny niby biegły, który napisze
    >> sklepowi co on będzie chciał.
    >
    > Przysługuje powództwo do sądu.
    > To też nie może być tak, że klient ma zawsze rację.

    Nie może być też tak, że ma ją sklep, a do sądu musi iść klient.
    Niech będzie odwrotnie, choćby w takich oczywistych przypadkach - jak sklep
    sprzedał bubel, niech zwraca kasę i idzie walczyć do sądu, że to nie był
    bubel.
    Od razu by spadła liczba chętnych do handlu bublami.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1