  • Data: 2007-11-14 11:14:52
    Temat: Re: Gwarancja na Allegro
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Player pisze:

    > ale ja nie prowadzę wypożyczalni sprzętu - nie stać mnie na to, od tego
    > są sklepy internetowe

    Ale jak sam zauważyłeś klient w innym wypadku uszkodzi sprzęt i odeśle
    Ci go uszkodzonego, a jak nie uznasz mu tego uszkodzenia to obsmaruje
    Cię tak w internecie że stracisz jeszcze więcej.

    Nie sądzę żeby odsetek klientów którzy chcą "wypożyczyć" był aż tak
    wielki - od każdej sprzedaży przez internet można odstąpić w ciągu
    10-ciu dni, a jakoś firmy tak sprzedające nie bankrutują :)