eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja "door to door"Re: Gwarancja "door to door"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: grzech <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwarancja "door to door"
    Date: Thu, 28 Oct 2004 08:30:48 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 63
    Message-ID: <clq3m6$o3p$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cl7nq7$cec$1@inews.gazeta.pl> <cloe5c$t5f$1@inews.gazeta.pl>
    <clp8fl$8uf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.116.188.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1098945030 24697 195.116.188.2 (28 Oct 2004 06:30:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Oct 2004 06:30:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <clp8fl$8uf$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: grzech.groups
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.2 (Windows/20040707)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:251431
    [ ukryj nagłówki ]

    fi5h napisał(a):
    > grzech wrote:

    >>Pan z serwisu powiedział, że w gwarancji mogą być wbite tylko ich
    >>symbole, bez żadnych dat..
    >>Ale podobno gwarancja jest przedłużana o okres pobytu w serwisie i
    >>skąd ja mam znać teraz dokładną datę? :(
    >
    >
    > powinna byc udokumentowana data przyjecia do naprawy oraz odbioru. nie musi
    > byc koniecznie na karcie gwarancyjnej, moze byc na osobnym formularzu
    > zgloszenia / odbioru sprzetu.


    No tak, ale ja mam tylko karte gwarancyjną a ten "osobny formularz" jest
    to Ich (serwisu) dokumentacja..



    >>....
    >>
    >>"Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot kwoty
    >>ceny zakupu, jeżeli w okresie gwarancji ASS dokona czterech napraw, a
    >>sprzęt będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające jego użytkowanie
    >>zgodnie z przeznaczeniem."
    >>To cytat z Karty gwarancyjnej. Czy mogę w tej sytuacji *żądać* zwrotu
    >>kasy? Czy *muszą* mi ja wtedy zwrócić? Czy to od Nich zależy co zrobią
    >>(wymiana/zwrot)?
    >
    >
    > to oni decyduja, bo jest tu "lub" i to do nich nalezy ktora droge wybiora.


    Tak też podejrzewałem :(
    Mam tylko nadzieje że po czwartej naprawie nie będą robić kłopotów z
    wymianą lub zwrotem kasy..

    Lecz załóżmy że chcą mi oddać kasę.. A ja mam na dowodzie zakupu cenę
    całego zestawu. I CO TERAZ? ! ? ! ?



    >>Czy mogę się jeszcze powoływać na: "Ustawę o szczególnych warunkach
    >>sprzedaży" jeśli pierwsza naprawa w serwisie była w czasie krótszym
    >>niż dwa lata od chwili zakupu, a teraz już ten termin jest
    >>przekroczony? ....
    >
    >
    > nie.
    > Gwarancja tyczy sie gwaranta (producenta) a niezgodnosc towaru z umowa
    > sprzedawcy. Tak wiec tu nie mozesz sie juz powolywac na niezgodnosc poniewaz
    > termin (2lata) jest przekroczony. Pozostaje jedynie droga gwarancyjna.


    Nawet wtedy gdy ujawniona wada była zgłoszona PRZED upływem dwóch lat?



    grzech

    --
    Co popieli i co niszczy, całe życie czarnych zgliszczy,
    co samotnie kluczyć każe, w strasznej śmierci.. pełnej marzeń.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.10.04 06:39 kam
  • 28.10.04 06:56 fi5h

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1