  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwałt 4 lata temu.
    From: Kinky <d...@h...com>
    Date: 5 Sep 2007 18:06:43 +0200

    On Œr 05 wrz 2007 01:11:15p n...@o...pl wrote in
    news:1188990675.126503.133770@22g2000hsm.googlegroup
    s.com

    > Ja mam sposoby by się nim zając, naprawde mam, ale po prostu nie mam
    > siły tego ruszać, nie wiem nawet kto to jest, nie chce by mi mówiła,
    > bo wiem, że wtedy by mnie już nic nie powstrzymało przed wywiezieniem
    > go do lasu i przykryciu pod lisciami. Pozatym on siedzi za dragi, wiem
    > że ma duże znajomosci na miescie, dosc znany dealer.

    Chlopie, powiem ci tak: ty po prostu jestes glupi - pozwalasz, zeby
    emocje odebraly ci rozum.
    W sadzie nie masz szans. Nie ma obdukcji, dziewczyna nie ma tez "swoich"
    swiadkow, a ten gosc wprost przeciwnie.
    Co do tego twojego gadania o wywiezieniu do lasu to wez sie nie osmieszaj
    bo pokazujesz ze twoj poziom intelektualny jest mniej wiecej taki sam jak
    tamtego typa i jego kolesi. Wlasnie - jego kolesie. Jesli cos mu sie
    stanie to zgadnij kto wyladuje w lesie jako nastepny?
    Jedyne co mozesz zrobic sensownego to wziac panne i wywiezc ja do siebie,
    inwestowac w psychologow i takie tam...

    BTW: Nie wroze ci przyszlosci z ta dziewczyna. Gwalt i, jak pisales,
    porabani rodzice to gwarancja zrytej psychiki i tego, ze twoj zwiazek z
    nia bedzie przypominal raczej walke niz normalny zwiazek.
    Ale o tym przekonasz sie troche pozniej.