  • Data: 2007-09-05 10:05:18
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po drugie:
    > zastanawiający jest fakt jak wiele kobiet zostaje w tym młodym wieku
    > zgwałconych/molestowanych, jak wiele do tego się nie przyznaje z racji
    > młodego wieku i skutku psychicznego/gróźb sprawcy i jak obojętne na te
    > specyficzne właściwości zdarzenia jest polskie prawo.
    >
    > przecież wiadomo,że zastraszone dziecko nie pójdzie na policję, nie
    > zrobi sobie obdukcji itd... właściwie to żadne dziecko nie zna swoich
    > praw. jest zdane samo na siebie. zazwyczaj się zamyka w sobie i
    > zazwyczaj nic nie wychodzi na jaw.

> [...]

    po trzecuie jestes moralnym ignorantem ktory zmeinil by zdanie gdyby
    padl ofiara falszywego oskarzenia. Moge sie zalozyc o kazde pieniadze ze
    swa teorie albo by szmienil ogolnie albo by zmienil tylko w swojej sprawie.

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał