  • Data: 2004-12-06 15:19:13
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:31j62oF3c47rjU1@individual.net...
    > Do selekcji to służą selekcjonerzy. Robole do roboty a Żydzi do gazu.

    Bardzo dziwny z pana ksiadz panie Robak. W ogólnosci zgadzam sie z panem ale
    powyzsze zdanie i w szczegolnosci jego koncówka stanowi wyjatek. To haslo
    moze bylo kiedys modne, ale nie w Polsce z tego co pamietam jeszcze z lekcji
    historii. Fakt ze pieniadze Polaków wywozili do Izraela - np. Bagsik. Nie
    oznacza to jeszcze, ze wszyscy Zydzi sa temu winni. Jezeli bedzie Pan
    uogólnial moze Pan z tymi tu nibyprawnikami przegrac w tej grupie. To dla
    panskiego dobra, poniewaz tak sie chyba panu w nerwach wyrwalo z tymi
    Zydami, a oni tu zaraz zaczna na Pana donosic. Po pana postach widze, ze
    poczciwy z pana czlowiek. Pewnie naprawde pan tak nie mysli.
    W sumie z drugiej strony co mnie to obchodzi, moze pan pomyslec i racja,
    skoro zalezy mi na Zydach tak jak Zydom na mnie. No nie liczac wysokich
    odsetek od kredytów które musze placic, poniewaz tak prowadza tu polityke.

    > Jeśli selekcjoner nie chce kogoś czytać - to nie czyta.
    > Gdy ogłasza ten fakt na grupie to staje się manipulatorem
    > sugerującym grupie (wpływ na podświadomość), że danej osoby
    > nie warto czytać bowiem zdaniem "ludzkiego g*wna" powinien
    > być zabity (KILL).
    > Edward Robak

    To juz lepiej napisane. Bez cytatów ludzi Adolfa tylko tak szczerze po
    ludzku od siebie.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz