  • Data: 2006-06-08 13:20:53
    Temat: Re: Groźny PIES sąsiada !!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Ale skąd u ciebie powstał ten błysk w głowie że powołuje się na kpc w
    > jakiś sprawach karnych lub wykroczeniowych. To byłby ostatnia rzecz jaką
    > by zrobił.

    2006-06-06, 14:59 - znaczy wtedy pisał za ciebie krasnoludek?

    > Przyznaje się. Tego nie rozumiem ...

    Mnie to nie dziwi.

    > Wina nie jest "faktem" który trzeba ustalić. To potoczny pogląd
    > amatorów. Przypisanie winy następuje ma etapie subsumcji, czyli
    > zastosowania prawa do ustalonych faktów.

    > Powtarzasz to po mnie

    Kłamiesz.

    > i w dodatku nieprecyzyjnie.

    Mówisz?

    > To że wina nie jest faktem i to że winę ewentualną da się przypisać na
    > podstawie określonych faktów wiedziałem wiedziałem od początku.

    Tak, to teraz doprowadź doskazania kogoś, kto w butelce po wódce trzymał
    kwas siarkowy, który został omyłkowo skonsumowany przez włamywacza-pijaka.

    Bo ktoś ewentualnie mógł zostawić taką butelkę specjalnie na
    włamywaczy-pijaków.