  • Data: 2004-02-03 12:02:22
    Temat: Re: Grożenie śmiercią - co mam z tym z robić???(długie)
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > że tak powiem, "machinę sprawiedliwości".
    > Nie wiem czy w ogóle uderzać z tym na Policję, czy do prokuratury.

    wiem, że łatwo mówić, ale nagraj to chociaż na dyktafonie żebyś cokolwiek
    miał, bo tak to są tylko słowa no i wtedy może warto?
    Przynajmniej ja bym tak zrobił. Dobry dyktafon, iść do niego i zapytać o co
    ci chodzi? wtedy powinien pójść potrzebny Ci słowotok
    (oczywiście takie jest moje zdanie). Druga sprawa to jego starzy sąsiedzi -
    co o nim myślą (możę warto nagrać i zapytać czy jakby co to pomogą - może
    mają go dość)
    Pozdrawiam
    Przemo