  • Data: 2004-02-03 15:30:55
    Temat: Re: Grożenie śmiercią - co mam z tym z robić?? ?(długie)
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    s...@r...com news:Xns9484A7BF7E8DEraf256com@213.180.128.20

    Aha, odpowiadajac na to komu i jak zglosic - ja natychmiat po odebraniu
    telefonu od buzdygana o tresci "nasle gosci aby cie zajebali" zadzwonilem
    na najblizszy komisariat, bo taki telefon o 1-szej w nocy w polaczeniu z
    fktami iz arnold nasylal wynajtych ludzi wczesniej do innych swoich
    "wrogow" naprawde mnie nieco przestraszyl. Nastepnego dnia uzupelnienie
    zezna na komisariacie.

    Z koleji grupowicz "Czacho" z pl.regionalne.wroclaw zglosil sprawe do
    Prokuratury ("moi inwestorzy cie zajebia" czy jakos podobnie).

    Obie sprawy powoli ida do przodu. W sumie chyba lepiej zglosic odrazu do
    Prokuratury.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )