  • Data: 2018-09-05 18:29:12
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:EjRjD.184276$p...@f...ams1...
    On 2018-09-05, Shrek <...@w...pl> wrote:
    >To czemu nikt tego nie robi? Koszta? Ziemia w mieście droga.

    A gdzie tam - ta pod droge tania.

    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,6245425,U
    rzad_na_skroty_wywlaszczyl_grunty_pod_droge.html

    Nie wiem jak sie sprawa skonczyla, ale droga jest szersza.

    W podobnej sprawie gruntu zabranego rodzinie, nomen omen, Krzywdów,
    pod tramwaj, to sprawa trwala ... chyba z 10 lat.
    A poszlo o glupie 3 mln - miasto chialo dac 3, a Krzywdowie uwazali ze
    6 sie nalezy.

    http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/rodzina-krzywd
    ow-przekazala-miastu-klucze-do-swojej-posesji,321076
    3,art,t,id,tm.html

    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,20737361,
    wroclaw-musi-oddac-fragment-dzialki-przy-stadionie-r
    odzinie.html
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,20860401,
    wroclaw-przegral-z-rodzina-krzywdow-zaplacil-jej-6-m
    ln-zl.html

    https://gazetawroclawska.pl/jest-ugoda-miasta-z-rodz
    ina-krzywdow-dostana-ponad-6-mln-zlotych/ar/10763764

    J.