    From: "Hanskie" <h...@u...too.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Glupia odpowiedz na moj pozew (sad pracy)
    Date: Fri, 24 Oct 2003 17:24:50 +0200

    A jeżeli nie mam takiej możliwości udowodnienia wyciągami bankowymi że po
    terminie płacono mi wynagrodzenie, ponieważ mój bank w wydrukach nie
    wykazuje od kogo jest przelew i za co? Czy można załączyć wydruk z komputera
    jako dowód ? Coś mi się wydaje, że może to być nie wystarczające.
    Co by było gdyby pracodawca w ogóle mi nie wypłacał pieniędzy ? Jak wtedy
    miałbym udowodnić im, że mi nie zapłacili ?
    Czy mogę w ustosukowaniu się do powództwa wzajemnego wnieść o zobowiazanie
    pracodawcy do przedlozenia potwierdzenia przelewów ?
    Mam natomiast pismo z ZUSu które otrzymałem po złożeniu pozwu w którym to
    wykazują, iż pracodawca nie opłacił mi składek za cały rok 2003 i część
    2002. Czy to może być dowodem na to iż pracodawca nie wypłąca mi w terminie
    wynagrodzenia ? Przecież to jest też część składowa wynagrodzenia (np 2-gi
    filar na który w tym momencie nic nie spływa).

    Dziekuje za odpowiedzi!

    Pozdrawiam
    Hanskie