  • Data: 2011-04-14 11:00:29
    Temat: Re: Głośny sąsiad na górze
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-14 12:18, slawek7 wrote:
    > Niwe chodzi o zakaz chodzenia. To była nietrafiona uwaga i chyba

    To ty zacząłeś o chodakach i tupaniu. Trzymaj się tematu (imprezy, tv),
    bo jak widzisz łatwo odwrócić kota ogonem.

    > docinka. Problelemem są spotkania do 3 w nocy i przekrzywkiwanie sie u
    > sasiada pomiędzy jego znajomymi, a jak nie to to oglądanie TV na jego
    > pełną moc i to chyba tak dla pokazówki.
    >
    > Porozmawiac się nie da bo jego odpowiedz jest prosta, "wypchaj sie"
    > mowi.

    To ty wtedy wyciągasz telefon i dzwonisz po policję. Za każdym razem.

    Jeśli on tobie mówi wypchaj się, a ty się zwijasz do siebie i nic nie
    robisz - to nie dziwne że ma poczucie że tak można.

    > Wezwać policje bym wezwał tylko jak się dowie ze to ja to na nastepny
    > dzien sie zacznie rewanż i bedzie robil wszystko aby doprowadzic dol
    > (mnie) do bialej goraczki.

    A jak przyjadą "sami" to oczywiście nie skojarzy tego z sąsiadem z dołu.
    A jeśli jest was więcej cierpiących - to razem czekacie na przyjazd
    policji. Nawet jeśli akurat przyciszy - to im was więcej, tym bardziej
    będą skorzy do działania.

    gacek