    Subject: Re: Genialne
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <56792fef$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 23 Dec 2015 13:09:15 +0100

    W dniu 2015-12-23 o 10:16, Marek pisze:

    > Uważasz, że ustawodawca wprowadzając bezterminowość w kategori
    > B popełnił błąd? Skoro ustawodawca uznał, że miliony kierowców z
    > 30 letnim stażem bezterminowego B nie są "niebezpieczni" to nie ma
    > powodów aby od jakiegoś hipotetycznego "zawodowo" kierowcy
    > zatrudnionego do wożenia prezesa wymagać coś więcej niż to co
    > przewidują uprawnienia kategorii B.
    > Zwracam uwagę, że oceniam jakość prawa/przepisów a nie polemizuję
    > ze stanem faktycznym jego stosiwania (czego nie może pojąć Liwiusz).

    Upraszczasz sprawę.
    Ja akurat uważam, że nie jest błędem bezterminowość "amatorskiego" prawa
    jazdy.
    Ale nie uważam za bezsens wymagań odnośnie wykonywania
    pracy o charakterze kierowcy. Choć akurat jeśli chodzi o te psychotesty,
    to było pewnie silne lobby przepychające ten przepis i to jest jedyny
    fakt, który budzi moje wątpliwości co do konieczności tych badań.