eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGdzie zgłosić wadliwy/ zagrażający życiu lub zdrowu klientów produkt? › Re: Gdzie zgłosić wadliwy/ zagrażający życiu lub zdrowu klientów produkt?
    From: "Szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie zgłosić wadliwy/ zagrażający życiu lub zdrowu klientów
    produkt?
    Date: Thu, 17 Apr 2008 07:10:37 +0200

    Użytkownik "Maciek C" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fu61b6$j3f$1@inews.gazeta.pl...

    > niektóre "włoski" ze szczoteczki wypadają podczas szczotkowania zębów, bo
    > może być dość niebezpieczne, spowodować zadławienie lub nawet uduszenie
    > się osoby które używa takich końcówek.

    jakos nie bardzo sobie wyobrazam zadlawienie "wloskiem" ze szczoteczki,
    nawet elektrycznej, tez takich uzywam, ale za diabla nie wiem o jakich ty
    koncowkach mozesz mowic

    > ponieważ końcówka ma już widoczne ślady użycia, pozatym pieniądze żadne, a
    > i paragon też się gdzieś podział...

    a moze ty po prosty zbyt dlugo ich uzywasz??
    o ile mnie pamiec nie myli to prodcent, czas zycia takiej koncowki okresla
    maksymalnie chyba na 3 miesiace, jeslinie krocej