  • Data: 2019-06-30 00:46:08
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2019 o 23:55 Wojciech Bancer <w...@g...com> pisze:

    > On 2019-06-29, Trefniś <t...@m...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie, zgaduj dalej.

    Prosiłem o EOT, bo mi nie sprawia przyjemności wytykanie braków
    komukolwiek...
    Wojciechu Bancer, zdajesz sobie sprawę, że występujesz jawnie pod
    nazwiskiem, a sieć nie zapomina?

    Niczego nie zgaduję, bawię się świetnie obserwując, jak daleko możesz się
    posunąć, by oszukać samego siebie :)
    Natomiast stanowczo n a l e g a m żebyś mi ujawnił - na jakiej
    podstawie jesteś absolutnie pewien bezpieczeństwa tego portalu do końca
    świata (skoro już o płaskoziemcach piszesz przy braku argumentów)?
    I jaki sens ma sprawdzanie konta na tym portalu?

    Wal dowodami - przyjmę je na klatę i _nawet_ przeproszę, jeśli mnie
    przekonasz :)

    jednak radzę ci EOT, jak komu mądremu...

    --
    Trefniś