  • Data: 2019-06-30 02:17:45
    Temat: Re: Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-29, Trefniś <t...@m...com> wrote:

    [...]

    > Prosiłem o EOT,

    To nie kontynuuj.

    [...]

    > Natomiast stanowczo n a l e g a m żebyś mi ujawnił - na jakiej
    > podstawie jesteś absolutnie pewien bezpieczeństwa tego portalu

    Na podstawie własnej wiedzy, wiedzy środowiska w którym się obracam,
    umiejętności weryfikowania źródeł oraz umiejętności logicznego
    myślenia.

    A za Twoimi racjami stoi coś więcej niż chęć trollowania w dyskusji?

    > do końca świata (skoro już o płaskoziemcach piszesz przy braku argumentów)?

    Jak tylko wykażesz, że pisałem o takim zakresie czasowym.

    > I jaki sens ma sprawdzanie konta na tym portalu?

    W tym konkretnym przypadku może dać odpowiedź na nurtujące autora
    wątku pytanie "skąd osoba XYZ zna moje hasło".

    > Wal dowodami - przyjmę je na klatę i _nawet_ przeproszę, jeśli mnie
    > przekonasz :)

    Odwróćmy: udowodnij, że serwis robi to o co go oskarżasz
    i wykaż w jaki sposób miałoby nastąpić naruszenie bezpieczeństwa
    poprzez podanie tam maila.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com