    From: Liliana Cichocka <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdzie załatwić NIP ???
    Date: Tue, 22 Jun 2010 15:35:24 +0200

    Piotr M pisze:

    > Proszę Cię. Ja i moi znajomi w wieku 19 lat prowadziliśmy DG, usługi i
    > handel. Papiery, dzierżawy na sklep i biura, klienci, dostawcy, itp itd.
    > A Ty piszesz że dobrze sobie radzi na studiach i załatwił sobie pracę :)
    > Ponadto uważam że chłop w wieku max 25 lat powinien już się wyprowadzić
    > od rodziców, a najlepiej mając bliżej 20 lat. I całkowicie być
    > samodzielnym, a nie, że coś matka czy ojciec załatwia za syna.

    Chyba jednak troche przesadzasz. Trudno nazwać "załatwianiem za syna"
    to, ze napiszę na grupę czy znajdę coś na jakimś forum, udowodnię mu,
    jakaś biurwa chcąc oszczędzić sobie pracy go wkręca i opierniczę (syna,
    nie ją). Przecież tak naprawdę nic za niego nie załatwiam, tylko gania sam.
    Sama też szybko wyprowadziłam się z domu, ale nie uważam to za objaw
    wielkiej dojrzałości, raczej chęć uwolnienia sie przed zbytnim
    ingerowaniem mamy w moje życie. Na bazie własnych doświadczeń wiem, że
    nadgorliwość nie jest zdrowa i nie robię nic, póki sytuacja mnie do tego
    nie zmusi, a i wtedy o wiele mniej niż przeciętna matka-polka :)

    Pozdr.Lila