  • 1. Data: 2002-08-26 07:50:49
    Temat: Re: Gdzie nie mozna grillowac ?
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >Witam.
    >Czy jest jakis przepis zakazujacy rozpalania grilli na terenia miasta?
    >Jest sobie wzgorze w miescie. Czy policja moze miec zastrzezenia
    >do tego, ze ktos tam sobie grilluje? Dodam, ze jest to kulturalna
    >impreza, bez halasu i ekscesow.
    >Dziekuje za odpowiedzi
    >GreG

    ktoś już wyżej pisał o p.poż - nie wiem dokładnie - ale cos chyba w tym jest
    (może jeszcze K. Wykroczeń) ?

    Wiem bo jak paliłem za duże ognisko ze smieciami na działce to podjechali
    panowie w niebieskich mundurach i
    nakazali mi zgasić ognisko - "...bo w granich zabudowań nie wolno używać
    ognia w odległości 50m..."

    Na upartego policjanta nawet grill może być otwartym ogniem....

    sławek.

  • 2. Data: 2002-08-26 08:22:53
    Od: "adam kaminski" <a...@g...pl>

    Caly problem polega w przpeisach p.poz.
    Jest zakazane wzniecanie otwartego ognia, ktory stanowi zagrozenie dla
    mieszkancow, budowli i grozi wywolaniem pozaru.
    Natomiast nalezy odpoiedziec na pytanie czy gril i zar w grillu jest
    otwartym ogniem?
    pozdr

    Adam Kaminski
    GSM +48 503 077482
    fax +48 85 741 63 13
    e-mail: k...@s...lex.pl
    web: www.adam.kaminski.prv.pl
    GG - # 2201114
    ICQ - # 163647435
    Użytkownik "Sławomir Obrzeżgiewicz" <S...@u...gov.pl> napisał w
    wiadomości
    y.par.gov.pl...

  • 3. Data: 2002-08-26 08:49:20
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam kaminski" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Caly problem polega w przpeisach p.poz.
    > Jest zakazane wzniecanie otwartego ognia, ktory stanowi zagrozenie dla
    > mieszkancow........
    > .............czy gril i zar w grillu jest otwartym ogniem?

    Jakby się o logikę opierał to jest otwartym ogniem, ale w takim przypadku to
    odpalenie papierosa zapalniczką to też otwarty ogień więc ja bym nie czaił
    się z grilem tam gdzie można palić papierosy.
    Dyskusyjna jest sprawa grilowania w bloku, na balkonie gdyż jest jeszcze dym
    który mógłby przeszkadzać mieszkańcom.

    ////////
    /// /// Adamex
    //////////
    /// //// a...@s...pl

  • 4. Data: 2002-08-26 13:00:37
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

> [...]
    > mieszkancow, budowli i grozi wywolaniem pozaru.
    > Natomiast nalezy odpoiedziec na pytanie czy gril i zar w grillu jest

    Zawsze pozostaje elektryczny gril :)

    Pozdrawiam
    Dan

  • 5. Data: 2002-08-26 17:42:24
    Od: fox <f...@i...pl>

    On Mon, 26 Aug 2002 15:00:37 +0200, "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>
    wrote:

    >Zawsze pozostaje elektryczny gril :)
    >Pozdrawiam
    >Dan

    to wez sobie odpla gril elektryczny na srodku pola ;)))
    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==

  • 6. Data: 2002-08-26 18:33:45
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adamex" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dyskusyjna jest sprawa grilowania w bloku, na balkonie gdyż jest jeszcze dym
    > który mógłby przeszkadzać mieszkańcom.

    Wychodzi wiec na to, ze nie ma przeszkod, by grillowac w miejscu
    przeznaczonym do miejskiego wypoczynku, w porach, gdy nikomu
    dym nie przeszkadza bezposrednio.

    GreG

  • 7. Data: 2002-08-26 19:42:06
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wychodzi wiec na to, ze nie ma przeszkod, by grillowac w miejscu
    > przeznaczonym do miejskiego wypoczynku, w porach, gdy nikomu
    > dym nie przeszkadza bezposrednio.

    Chyba tak. W TV był program takiego (nie pamiętam nazwiska) gościa co to
    przyrządza różne posiłki w różnych miejscach na świecie. No i grilował na
    balkonie.
    Ja sam tego nie polecam szczególnie kiedy są balkony typu logie.

    ////////
    /// /// Adamex