  • 1. Data: 2002-08-26 06:34:16
    Temat: kwity w tpsa
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Witam
    Dwa miwsiace temu przenosilem telefon na inny adres.
    Na starym adresie byl abonament oszczedny.
    W trakcie wypelniania kwitow pani spytala czy nie chce zmienic abonamentu
    oczywiscie ze chce na standard.
    Dala mi umowe w dwoch egzemplarzach a kwitek maly na zmiane abonamentu w
    jednym egzemplarzu.
    Teraz dostalem rachunek pierwszy to byl tylko abonament nie zwrocilem uwagi
    a ten przyszedl ponad 800 zl. z analizy wyszlo ze wszystko byloby ok gdyby
    nie fakt ze nadal liczony jest abonament oszczedny.
    Powinien byc prawie 300 zl. mniejszy.
    Czy moge sie jakos bronic bo na umowie nie ma wpisu o abonamencie.
    k...@w...pl
    P.S. jestem w 100% pewien ze zmieniaem abonament przypuszczam ze jakad pani
    zgubila ten kwitek tymbardziej ze jak to zalatwialem to byla trzecia po
    poludniu i cofnolem pania jak juz wychodzila.
    Pewnie gdzies pieprz... i poszla do domu.
    Umowa jest A4 a ten kwitek to 1/5 A4.