eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › reklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-08-26 06:29:41
    Temat: reklamacja
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Mam taki problem.

    Oddałem do naprawy gwarancyjnej aparat fotograficzny i po trzech tygodniach
    oddano mi go jako naprawiony.
    Okazało się, że w dalszym ciągu występuje usterka którą zgłaszałem a
    dodatkowo pojawił się nowy objaw.
    W karcie gwarancyjnej nie ma żadnej adnotacji o tym ile razy producent może
    naprawiam aparat. Jest tylko punkt: "W sytuacjach wyjątkowych, gdyby usterki
    lub wady nie udało się usunąć, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany
    urządzenia na nowe wolne od usterki lub wad."
    Zaznaczę jeszcze, że usterka jest w elektronice aparatu i objawia się tym że
    od czasu do czasu bez wyraźnych przyczyn blokuje aparat lub wykonuje dziwne
    czynnosci (np. przez 15 sekund podnosi i opuszcza lustro). Zdarza się to
    najwyżej kilka razy na rolkę filmu więc nie jestem w stanie pokazać tego
    sprzedawcy.

    I w związku z tym moje pytanie:

    - czy skoro wybrałem już gwarancję - to czy mogę teraz "przejśc" na rękojmię
    i żadać wymiany sprzętu?

    - czy jednorazowa nieudana próba naprawy gwarancyjnej aparatu kwalifikuje go
    już do wymiany?

    - jeśli nie to "do ilu razu sztuka"?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Gerard






strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1