  • Data: 2002-08-26 07:50:49
    Temat: Re: Gdzie nie mozna grillowac ?
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz) szukaj wiadomości tego autora

    >Witam.
    >Czy jest jakis przepis zakazujacy rozpalania grilli na terenia miasta?
    >Jest sobie wzgorze w miescie. Czy policja moze miec zastrzezenia
    >do tego, ze ktos tam sobie grilluje? Dodam, ze jest to kulturalna
    >impreza, bez halasu i ekscesow.
    >Dziekuje za odpowiedzi
    >GreG

    ktoś już wyżej pisał o p.poż - nie wiem dokładnie - ale cos chyba w tym jest
    (może jeszcze K. Wykroczeń) ?

    Wiem bo jak paliłem za duże ognisko ze smieciami na działce to podjechali
    panowie w niebieskich mundurach i
    nakazali mi zgasić ognisko - "...bo w granich zabudowań nie wolno używać
    ognia w odległości 50m..."

    Na upartego policjanta nawet grill może być otwartym ogniem....

    sławek.