  • Data: 2004-12-31 16:27:28
    Temat: Re: Gaz- cichy zabójca
    Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 31 Dec 2004 13:48:31 +0100, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik
    napisał(a):
    > Co ma do rzeczy likwidacja Twojego zakąłdu pracy, bo głupieję. Nigdzie dalej
    > związku nei widzę.
    Związek jest taki: bark pracy = brak pensji - brak możliwości opłacania
    wysokich rachunków za ogrzewanie - likwidacja pieca - przeboje z gazownią-
    brak spodziewanych oszczędności i świadomość, że muszę płacić za coś czego
    dawno nie ma!

    > A podpisałeś tę umowę? Co z niej wynika?
    ze muszę się stosować do ich cennika i właśnie tu sprawa robi się
    beznadziejna wiem o tym, ale ulżyło mi jak sobie popsioczyłam na tych
    krwiopijców - przepraszam was za moje emocje -

    > A gdzieś Ty pracował? Co to ma do rzeczy?
    20 lat pracowałam w kadrach "Montochemu" /rozgrabiony po 50 latach
    istnienia/ a teraz muszę być ciągle miła dla męża.

    > Oni są bogaci właśnie dla tego, że są pazerni.

    Bezwstydni Monopoliści!

    Wszystkim uczestnikom mojej ulubionej grupy życzę spełnienia marzeń w
    Nowym Roku!
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)