  • Data: 2006-11-14 19:37:30
    Temat: Re: Gadu Gadu...
    Od: "Dżejm" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    [...]

    > Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś. Potwierdziłeś moje słowa. Już
    > bardziej bym szedł w tym kierunku, że wystarczy samo wpisać miasto...

    Się czepiasz przykładu. Można wpisać samo imię i dostaniesz wszystkie osoby
    z takim imieniem. Wystarczy klikać "więcej" aż dotrzesz do jakichś
    sensownych danych ... z nazwiskiem i adresem na przykład.
    Ale jeśli takie wyszukiwarki to dla Ciebie "trzeba je pierw znać", to nie
    mam pytań. Dla mnie EOT.

    pozdro