    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gadu Gadu...
    Date: Mon, 13 Nov 2006 19:21:48 +0100

    Dnia Mon, 13 Nov 2006 18:59:23 +0100, mr.all napisał(a):

    > Art. 3.,
    >
    > Ustawe stosuje sie do
    > 'osób fizycznych', 'które mają [...] miejsce zamieszkania na terytorium RP'
    > Taki tu mamy przypadek, jak zgaduje.

    Skoro już tak obcinasz, to może zostawmy samo "ustawę stosuje się"? Bardzo
    bym prosił, żebyś czytał ze zrozumieniem, jeśli chcesz dalej dyskutować. Ta
    ustawa nie ma zastosowania w tym przypadku, przykro mi.

    > O karach? Zadnych sensacji.

    Przede wszystkim to nikt nie przewiduje kar za takie działanie jak opisane
    w tym temacie.

    > Kluczowym jest zabepieczenie kazdego przed niepowolanym przetwarzaniem
    > danych przez kogokolwiek.

    Bardzo pięknie i szlachetnie. I żeby na świecie nie było wojen.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl