  • Data: 2008-08-25 22:21:12
    Temat: Re: GUS sprzedaje dane?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Aug 2008, mnm wrote:

    > Moje pytanie brzmialo: 'Rejestracje zapisalem, co oznaczaja kolory tych
    > swiatel i czy mial racje, oraz gdzie mozna to zglosic' ;)

    Ufff...
    :)
    (zastanawiałem się czy się obrazisz :))

    > Po prostu boje sie o wlasna dupe - sa teorie, ze jak sie nie tepi malych
    > wykroczen to pozniej rosnie ilosc przestepstw. Nie chce zeby za jakis czas
    > zaczely wyplywac poufne dane (nie z gusu, ale z innych urzedow).

    > jak wyzej
    > Jak narazie nikt mi jasno nie napisal czy w takiej sytuacji jak opisalem ktos
    > mogl legalnie zdobyc takie informacje.

    Dane firmy?
    Mógł.
    Idź do UM i poproś o ewidencję, będziesz miał jasność co mógł
    "wyciągnąć". O ile wiem niektóre UM udostępniają w internecie.

    Jak o mnie chodzi, to na pewno ten kto "wyciągał" nie robił tego
    metodą skopiowania bazy albo wyników wyszukiwania - coś dwa czy
    trzy dni po wpisaniu do EDG dostałem "propozycję" z banku (konto)
    z... błędem w firmie :)
    Dokumenty z ZUS (powstałe metodą "urzędowego donosu", bo rozpoczynałem
    DG później niż w zgłoszeniu) były prawidłowe, tak dla porządku ;)

    > Sasiad moze na mnie pisac donosy do US (nie poparte dowodami) ;) to ja chyba
    > moge na urzad? :P

    Ale nikt nie pisze że nie możesz pisać :), tylko słabo widzimy efekty :)

    pzdr, Gotfryd